فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛

دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در انتخابات است 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در انتخابات است 
کد خبر: ۹۵۸۲۱۹۲
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی که در هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد گفت: به خاطر بحث پیش برندگی انقلاب اسلامی دشمنان همواره درصدد آن هستند که همواره از هر طریقی به ما ضربه وارد کنند.

 

وی بیان کرد:  امروز ارتقا آمادگی ها برای رویدادهای پیش رو یک اصل مهم است که باید بیشتر به آن پرداخته شود. 

 

شاکرمی افزود: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ محسوب می‌شود و تجهیزات مقاومت و عملکرد یمن ناشی از گفتمان انقلاب اسلامی است. 

 

وی عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی ثمره‌های فراوانی برای ما داشت که باعث شد ما در یک فضای جدیدی  قرار بگیریم و همچنین جبهه مقاومت ورودی هماهنگ برای مقابله جبهه استکبار داشته باشد. باید بدانیم که این جنگ، جنگ مرکب است و هم‌اکنون در این جنگ سربلند هستیم و این مهم به خاطر پایداری خانواده پاسداران است. 

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه ما در میدان یاد گرفتیم که مقتدر باشیم و با اقتدار در مقابل دشمن بایستیم اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی به جبهه مقاومت شکل داد به همین دلیل دشمن در پی انحراف افکار ماست، بنابراین باید مراقب باشیم فریب دشمن را نخوریم. 

 

وی اظهار داشت:  امروز یمن به جبهه‌ای تبدیل شده که در شرق مدیترانه در مقابل دشمن قرار گرفته، جبهه مقاومت عراق امروز بالنده شده و در سایر مناطق مختلف دنیا نیروهای مقاومت در مقابل جبهه استکبار قرار گرفته‌اند. 

 

شاکرمی در ادامه بیان کرد:  جبهه‌های مقاومت در حال مجاهدت هستند و از جمهوری‌اسلامی ایران به عنوان یک حامی الهام می‌گیرند. به همین دلیل محور تحوالات جهان اسلام جمهوری اسلامی است و دشمن به این درک رسیده است. 

 

وی با اشاره به حوادث امنیتی اخیر در کشور تابع راهبرد آمریکا هستند گفت: آن ها حرکتی انجام می‌دهند و ما هم پاسخ آن‌ها را می‌دهیم. ماباید صبر راهبردی داشته باشیم و تحولات منطقه و جهان را  برای عموم تبیین کنیم؛ دشمنان  باید بدانند اگر حرکتی انجام دهند قاطعانه پاسخ می‌دهیم و این از عظمت انقلاب اسلامی است. 

 

فرمانده سپاه استان ایلام گفت:  ما از زیر سایه جنگ بیرون آمده و به نقطه‌زنی رسیده‌ایم و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است ولی دشمن هیچگاه از دشمنی کوتاه نخواهد آمد. اینکه موشک‌های مقر تروریست‌ها و رژیم صهيونيستی و... را به دقت می‌زنند  اقدامی برای نگرش است تا بدانند هر حرکتی بکنند قاطعانه پاسخ داده و پیام روشنی برای کشورهایی است که به دشمنان ایران اسلامی پناه می‌دهند که قطعا با پاسخ ایران روبه رو خواهند شد. 

 

وی در ادامه افزود: قدرت دقیق اطلاعاتی یکی از ابزارهای قدرت ما است که ساختمان‌های دشمن در مناطق مختلف را به دقت شناسایی می‌کند. 

 

شاکرمی در پایان اظهار داشت:  دشمنان انقلاب فهمیده‌اند که نمی‌توانند از لحاظ نظامی ایران را تهدید بکنند و از طرفی ایران توانسته‌است که تحریم اقتصادی را کم اثر بکند، لذا در پی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشور هستند و می خواهند که با تبلیغات رسانه‌ای حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند و آنرا مقدمه‌ای برای افزایش فشارهای سیاسی و امنیتی قرار دهند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار